Sir Tauhid Alhaj


Thursday, June 18, 2009

Hari Lahir

3A - Albar, Aidil dan Amira

ini pun dari koleksi gambar-gambar lama saya. gambar tahun lepas bulan december. ini pun antara aktiviti tahunan wajib keluarga saya. kami akan buat makan-makan sesama anak beranak dan ipar saya yang tinggal disebelah rumah akan saya jemput sama untuk memeriahkan lagi majlis. biasanya kami buat BBQ... cuma sejak beberapa tahun kebelakangan ni dah takde lagi menu satay. yang tinggal cuma ayam bakar saja.

aktiviti membakar ayam

gambar ni masa majlis hari lahir 3 org anak saya (sorang lagi menantu) yang jatuh pada bulan november dan december. menantu saya pada 26 november. aidil pada 28 november dan amira pada 7 december. kami gabung kan ketiga-tiganya dalam satu majlis.

kenangan bersama anak-anak dan ipar saya

tak lama lagi saya pula yang akan menyambut hari lahir saya yang ke 53 tahun. dan biasanya kami akan buat satu majlis juga kerana kebetulan pada bulan yang sama dua orang anak saya turut berkongsi bulan kelahiran. anak sulung saya pada 22 oktober dan qarmila pada 16 oktober. manakala saya pada 15 oktober. tapi rasanya tahun ini sambutan akan lebih meriah kerana pada masa tu nanti anak sulung saya dah pun selamat melahirkan anaknya yang juga merupakan cucu pertama saya. Insya'Allah.

semoga Allah panjangkan usia kami semua untuk terus bersama dalam satu keluarga. AMIN



No comments:

Post a Comment