Sir Tauhid Alhaj


Thursday, June 18, 2009

Perkelahan keluarga

aksi menantu saya yang kesejukan bila pertama kali merasa mandi sungai di sini


gambar ni gambar lama sebenarnya. gambar tahun lepas selepas majlis perkahwinan anak sulung saya. saya saja letak sebab baru2 ni masa anak sulung saya pulang bercuti ke kampung dia mintak nak pergi berkelah. isteri saya tak bagi sebab dia tengah mengandung. mengenangkan permintaan dia yang dah masuk kali kedua tu, saya pun saja letak gambar ni untuk tatapan semua.


anak sulung dan menantu saya

kami sekeluarga memang akan sentiasa ambil masa untuk pergi berkelah kalau anak-anak pulang bercuti. bukan anak-anak saja yang turut serta tapi saya akan bawak sama anak-anak saudara saya yang tinggal bersebelahan rumah saya. isteri dan anak-anak perempuan akan siapkan bekalan makanan. menu wajib kami masa berkelah ialah sandwich telur dan sardin. kalau ada masa kami bawak ayam yang dah di perap. hidupkan api tepi sungai, bakar ayam. memang seronok.

anak saya qarmila farhah, aidil dan isteri saya.
saya di belakang sambil menunjukkan bakat


aktiviti wajib bila berkelah



sekarang saya akan tunggu anak sulung saya selamat bersalin. bila dah selesai semuanya, saya akan bawa anak-anak saya berkelah lagi. inilah masanya kami dapat berkumpul bersama. untuk anak sulung saya, bersabar ya.

No comments:

Post a Comment