Sir Tauhid Alhaj


Sunday, June 28, 2009

Family picnic - Lata Meraung

Pada 27 june , Ahad. saya dan keluarga telah pergi berkelah di Lata Meraung, Jerantut. Jerantut memangnya terdapat banyak tempat perkelahan. saya kira lebih dari sepuluh tempat-tempat yang menarik.jom lah ke tempat saya.sekali datang pasti nak lagi. saya pergi 10 orang.2 kereta.saya pakai kereta antik saya ni lah.Tengok gambar di sebelah.macho tak?






Tuan Puan, encik dan cik, ini bukan OKU. Foto saya keletihahan selepas saban hari melayan kerenah anak anak. Nak tau tak?? ketika saya melangkah kan kaki kiri ke tapak perkemahan, saya telah disengat oleh 5 ekor penyengat. pehhhhh... bisa!!!!!! walaupun nasib saya agak malang pada hari itu saya tetap bergembira.





Peserta-peserta perkelahan yg layak ke peringkat pertandingan akhir acara renang kuak dada...hehe













Amira,Yen n Kaklong.

















Yang mana Indon dan yg mana Siamese? cuba teka.















Foto keluarga selepas piknik letih tetapi seronok.
(2budak lelaki duduk hadapan anak jiran)

2 comments:

  1. kenapa nama dia 'lata meraung'??sounds scary.wakakka!

    ReplyDelete
  2. lata meraung means,once u r there,sure u meraung punya....hehehehe u cld hear scary sounds,calling u to stay there.....u better watch up!

    ReplyDelete